sobota, 27 lutego 2010

Runda 9 - "9 sposobów, aby wkurzyć grafika"

Sam przygotowujesz projekt, aby było taniej.



Dodaj obraz
Jeśli wysyłasz grafikowi projekt lub logo w dokumencie Worda, albo Excela czy w formie prezentacji Power Point i oczekujesz, że Twój grafik to wyśle prosto do drukarni, jesteś głęboko w błędzie. Żaden z powyższych formatów nie nadaje się do druku. Mało tego, przyprawisz grafika o gorączkę, bo będzie musiał po Tobie poprawiać projekt, co czasem może mu zając znacznie dłużej niż zrobienie nowego projektu od zera. Policzy sobie też odpowiednio więcej pieniędzy.
Weź pod uwagę, że są specjalne wymogi do druku odnośnie ustawienia rozdzielczości, formatu, kolorów czy spadów. Jeśli nie wiesz co to jest spad to znak, że powinieneś zlecić projekt w całości grafikowi.

Polecam cały artykuł opublikowany : 15 lutego 2010 , autor: Monika Chitra

1 komentarz:

  1. :D Bardzo podobal mi sie ten artykul :-) Swieta prawda, - mowie ze swojego doswiadczenia bycia grafikiem :-)

    OdpowiedzUsuń