Niedawno moja znajoma, koleżanka graficzka, podsunęła mi tekst, który momentalnie rozbawił mnie aż do łez. Artykuł napisany przez Panią Monikę Chitrę o tytule: "9 sposobów, aby wkurzyć grafika" jest całą prawdą obnażoną o pracy grafika i jego relacjach z klientem.
Czytając poszczególne punkty artykułu przyszło mi do głowy, że każdy klient decydując się pracę z grafikiem powinien podpisywać deklarację, że żadnego z tych "grzechów" nie popełni. Myślę, że klienci będąc bardziej świadomi swoich zachowań i tego konsekwencji zastanowili by się czy warto "wkurzać grafika".
Powyżej zamieszczam fragmenty artykułu Pani Chitry opatrzone moimi ilustracjami.
Polecam cały artykuł opublikowany : 15 lutego 2010 , autor: Monika Chitra
Rewelacja!
OdpowiedzUsuńDodaję do ulubionych :-)
OdpowiedzUsuń